FAQ

Časté dotazy (FAQ) – WizardsTower.cz
Magický obchod s DnD příslušenstvím, kde zboží nakoupíte průzkumem Kouzelné věže!


1. Kouzelná Věž (Wizard’s Tower) – Proč Věž?

Q1: Jak funguje vaše interaktivní Kouzelná věž?
A: Na WizardsTower.cz je věž srdcem našeho eshopu ! Každé z 3 pater představuje jiný typ zboží (kostky, nástroje příslušenství, do budoucna přibude více pater a kategorii apod.). Aby jste se dostali k produktům, musíte:

  • Kliknout na patro příslušící kategorii která Vás přivede mezi produkty.
  • Kliknout na Text Kategorie jak hned u Věže tak i v horní liště .

Q2: Proč Nestandartní přístup k nakupování?
A: Tento projekt byl stvořen jako počáteční bod pro každého fanouška DnD a tabletopů našim hlavním cílem je:

  1. Co nejvíce cenově zpřístupnit příslušenství potřebené k tabletopu a DnD a zárověň zpestřit sortiment, který je v České republice dostupný.
  2. Znovu vnést zábavu do nakupování chceme být jedinečný a né šablona č.10000.

Q3: Lze nakupovat bez procházení věže?
A: Ano! V menu můžete prokliknout rovnou skrze kategorie, taktéž můžete využit Text Kategorie hned u věže

Q4: Bude se věž měnit?
A: Ano, chceme do budoucna přidávát více pater a vylepšovat celkový zážitek z nakupování.

Q5: Máté systém odměň?
A: Ne, ale unikatní systém je v planů být implementován ke konci roku 2025


2. Objednávky a Platby

Q7: Jak zaplatím?
A: Přijímáme:

  • Kartou (GPwebpay)
  • Bankovním převodem (v ČR i ze zahraničí).
  • V případě že brána GPwebpay nebude dostupná využijte Bankovní převod/Platbu QR kódem

Q8: Kdy zboží odesíláte?
A: Vše expedujeme do D+1 (v pracovní dny). O odeslání vás budeme informovat e-mailem s číslem zásilky


3. Doprava

Q9: Jaké jsou možnosti doručení?
A:

  • Česká pošta – Dle velikosti objednávky doporučené psaní/krabice 99 Kč
  • Zásilkovna – 59 Kč, výdejní místa po celé ČR.

Q10: Posíláte do zahraničí?
A: Ano Cena dopravy se vypočte automaticky v košíku. Využijeme nejlepšího dostupného dopravce cena dopravy(Slovensko má stejné podmínky jako ČR)


4. Reklamace a Vrácení

Q11: Co dělat, když je zboží poškozené?
A: napište na info@wizardstower.cz a přiložte foto zboží + číslo objednávky. Vyměníme ho nebo vrátíme peníze!

Q12: Mohu vrátit zboží, které se mi nelíbí?
A: Ano, do 14 dnů od nákupu. Zboží musí být nepoškozené a v originálním balení.


5. Ostatní

Q13: Nabízíte dárkové poukazy?
A:Prozatím ne

Q14: Jak vás kontaktovat?
A:

  • E-mail: info@wizardstower.cz
  • Telefon: xxxxxxxxxxxx .
  • Sociální sítě: Instagram,Facebook,Tiktok @wizardswower.cz.

Q15: Pořádáte DnD akce nebo turnaje?
A: Prozatím ne


Objevte poklady, které čekají za zdmi věže!
Tým WizardsTower.cz
„Každé patro je nové dobrodružství.“